Thursday, January 27, 2011

අනේ මට මහන්සියි

හුගක් කාලෙකට පස්සේ ලියන්න ආවෙ මේ පැත්තට.වැඩ ගොඩක හිර වෙලා. ජීවිතේ කලකිරිල ඉන්නකොට හිනාවක් උපද්දපු කිසිවක්ම ලග ඉතිරි වෙලා නැහැ.ඔෆීසියෙ මිතුරියන් 2න්නෙක් ඇරෙන්න කවුරුත්ම නැහැ කොහොමද අහන්න. හ්ම්.. සුසුමක් පිට කරල මන් ඉන්නව.
කවියක් මතක් උනා මට .... 
" එපා කිසිවිට උඩගු වන්නට
එයින් යහපත මැකෙනවා ...
එපා කිසිවිට කෝප වන්නට
ඔබේ හොද ගති නැසෙනවා....
එපා කෙනෙකුට දුකක් දෙන්නට
එයින් හදවත් රිදෙනවා ....
එපා ආශා පොදි බදින්නට
මැරෙනවා අපි මැරෙනවා .... "


මන් ආසම ඔය කවියෙ " එපා කිසිවිට කෝප වන්නට එයින් හදවත් රිදෙනවා " කියන වචන දෙකට .
කාලය අඩුයි. වෙලාව කෙටියි. කෙටි වෙලාවෙ මකුලු දැල් බැදුනු බ්ලොග් එක පැත්තෙ ආව.
ආව සැනින් යනව .... රස්සාව වැට උඩ .. කොයි වෙලේ නවතින්න කියයිද දන්නෙ නැහැ..  ..... ..... ලියන්න හුගක් දේ තිබුනත් .................... අනේ මට මහන්සියි .

4 comments:

  1. අනේ මන්ද ඔබේ ප්‍රෂ්ණය රස්සාවට සම්බන්ද නිසා පරිස්සමෙන් වැඩ කරන්න.

    ReplyDelete
  2. මහන්සිය පැත්තක දාලා ලියන්න සහෝදරී ...හිතට එන හැමදේම ලියන්න ..

    මකුලු දැල් මම කැඩුවා මොකද මම නිතරම මෙහේ ආවා ගියා ..

    ජය වේවා !!

    ReplyDelete
  3. මකුළු දැල් පිහින්න
    කැප්පෙටිය ඉපල්ලක් මෙන්න මගෙනුත්....

    ReplyDelete
  4. හ්ම්ම් ලියන්න ඔයාට හිතෙන දේ මහන්සිය පැත්තක තියල. එතකොට ඔයාගෙ හිතට හරි සැහැල්ලුවක් ලැබේවි.. ජය..

    ReplyDelete