Thursday, January 17, 2013

ඒ ආදරය ගියත් ඉක්මන් ගමනේ මා තනි කරන්නෙපා මතු සංසාරේ ..

"ඒ ආදරය ගියත් ඉක්මන් ගමනේ
මා තනි කරන්නෙපා මතු සංසාරේ "

අද උදේ ඉදන් මේ ගීය මම මුමුනමින් ... මට කියන්න ඕනෙ ඒ ටිකයි. මේ බැදීම්, ආදරේ, මිතුරුදම් දවසක ගිලිහිලා ගියත් මතු ආත්මයක මම තනි වෙන එකක් නෑ. ඒත් මම කලින් කිව්ව වගේ මම ඔයා මගෙමයි වෙන්න ඕනෙ මතු ආත්මෙ" කියන එක නම් කියන්නෙ නෑ.මොකද මගෙ අරමුන බැදීම් එක්ක ඉදිරියට යන්න නෙමෙයි,දර්මය එක්ක ඉදිරියට යන්න. මම ආත්මාර්ථකාමී කියල හිතේවි. ඒත් කමක් නෑ.මාව හුගක් ලගින් ඇසුරු කරන කෙනෙක් මාව දාල යනව නම් යන්නෙ පුදුම ලෝබ කමකින්,මම ඒක දන්නව :)
කවියක් මතක් උනා ....

" කලකම් පෙලෙනවා හැම මොහොතක් පාසා
ඒකෙන් පනින්නට නැත කාටත් වීසා "
කෙටි කවියක් තමයි,ඒත් ඒක අර්ථවත්. මම ලියල මම ම අර්ථවත් ලු. මම නම් මහ මැට්ටියෙක්....

1 comment:

  1. හුටා යකෝ පලවෙනි කොමෙන්ට් එකද? නැත්තම කොමෙන්ට් මොදරේෂන් දාලද?

    ReplyDelete