Tuesday, December 7, 2010

හිගන අත්දැකීම ....

කැටයම් කරපු හීන අතරට මුලින්ම මම ලියන්නම් මෙන්න මෙහෙම...
"කිසිම අදහසක් නැහැ මගෙ බ්ලොග් එක මෙහෙම වෙන්න ඕනෙ කියල එකම අරමුණ හිතට එන හැමදේම ලියන එකයි. මගෙ අත්දැකීමක් මේක ....
 "දැන් අවුරුදු 4කට කලින් පොඩි කතන්දරයක් මේක.දවසක් මම තාත්තා එක්ක පන්ති යනව.හිටිය පාර අයිනෙ හිගන මිනිහෙක් රෝද පුටුවක වයසක සීයා කෙනෙක්. මට මේ සීයා දැක්කම ගොඩක් දුක හිතුන.එදා හොදටම වැස්ස.සීයා අමාරුවෙන් අයිනකට වෙලා නොතෙමි ඉන්න ලොකු උත්සාහයක් ගන්නව. දවල් 1ට කිට්ටු කරල වෙලාව.මන් අඩන්න ගත්ත එතනින් නවත්තන්න කියල.තාත්තා ඒ වෙද්දිත්  සීයව පහුකරල ඉවරයි.ඒ මදිවට මට පන්තියටත් පරක්කු වෙලා හොදටම.ඇඩිල්ල නවත්තන්න ඕන නිසාම තාත්ත ආපහු හිගන සියා ඉන්න තැනට හැරෙව්ව.මට හුගක් සතුටු හිතුන. මම වාහනෙන් බැහැල තාත්තගෙන් රුපියල් 100ක් ඉල්ලල අර සීයට දුන්න.දුන්නම අර සීය බොහොම සතුටෙන් 100ය බාර ගත්ත.වාහනෙට නැග්ගත් මට ඕන උනා ඒ සීයා මොකක්ද කරන්නෙ බලන්නන.ඒ සීය අමාරුවෙන් අමාරුවෙන් රෝද පුටුවෙන් එතනම තිබුනු කඩයකට ගියා.මම සතුටු උනා කඩයට යන්නෙ බත් පාර්සලයක් ගන්න වෙන්න ඇති කියල..
සීය කඩේට ගිහින් එලියට ආවෙ සිගරට් එකක් බිබී ....
අනේ මට හිතිච්ච දෙයක්..
මේ වගෙ හිගන අත්දැකීම් නම් මට බොහොමයි.හේතුව මම ‍එයාල පස්සෙ මොකද කරන්නෙ කියල බලන් ඉන්නව ඈතකට ගිහින්.

No comments:

Post a Comment